SIAPA SAYA DAN KENAPA?

Bismillahirrahmanirrahim.

 اَلْحَمْدُلِلّهِ اَلْحَمْدُلِلّهِ اَلْحَمْدُلِلّهِ 

Berkesempatan juga akhirnya saya create satu blog sebagai satu tempat untuk saya SAVE semua info mahupun ilmu yang saya dapati daripada pelbagai sumber. 
Dengan bahasa mudahnya, apa yang saya baca dan rasa bermanfaat, saya akan copy dan paste di sini.  
Pengalaman diri sendiri pun akan saya abadikan disini. Manalah tahu kan, esok-esok anak akan terjumpa blog umminya ni. hehe. 

Parenting, bahan bantu mengajar anak-anak mahupun murid-murid, agama. Semuanya lah :-D 

 Oh ya, Siapa saya? 

 Saya Wardah Rashid, seorang guru yang berdedikasi ;-) isteri solehah kepada seorang suami kurniaan Allah ibu mithali dan penyayang kepada anak-anak dan juga pengedar sah shaklee (Shaklee ID 858201) (hehehe.tapi blog ni bukan untuk cerita tentang shaklee) yang obses tentang benda-benda baik je. Jumpa je save jumpa je save. Jadi, sebelum apa-apa jadi pada semua NOTES,FILE dan URL yang saya save dalam Handphone ni, maka, create blog ni sebagai satu inisiatif.

No comments:

Post a Comment